Har du brug for hjæp til, hvordan du foretager en returnering, ombytning eller en produktreklamation? Så hjælper vi dig 😇
Det er ligeså vigtig for os, hvad der sker efter, du har modtaget ordren, som før. Du kan se her for yderligere information, angående hvordan man bytter eller reklamere over et produkt. Også tilbyder vi naturligvis altid gratis forsendelse og 30 dages gratis returret, når du køber noget hos os!
Udfyld returformularen, som var vedlagt din ordre. Glem ikke at angive årsagen, til at du ønsker at returnere produktet, ved at bruge en af koderne på formularen.
Hvis du ønsker at bytte et produkt, skal du udfylde den rette returkode for ombytninger samt angive farve og størrelse på det produkt, du ønsker at bytte til.
Før du foretager en produktreklamation, skal du tage et billede af den del af produktet, som du mener er defekt. Du skal sende dette billede per e-mail til vores kundeservice sammen med en forklaring på, hvad der er sket. Hvis din reklamation godkendes, udfyldes den medfølgende returformular, der var vedlagt din ordre, med den rette returkode for defekte produkter.
Se ovenfor angående de første trin i dine returneringer, ombytninger eller reklamationsproces.
Kom det produkt, du ønsker at returnere, i en pose sammen med returformularen, og sæt det forudbetalte returmærkat på pakken. Hvis du bruger den pose, som produktet blev leveret i, skal du sætte returmærkaten oven på den oprindelige forsendelsesetiket.
Aflever din pakke på det posthus, der står angivet på dit returmærkat, og sørg for, at du beholder en bon eller bekræftelse på, at du har afleveret pakken. NB Det er ikke nødvendigvis den samme postservice, som afleverede pakken, så husk at tjekke, hvad der står på dit returmærkat.
Behandlingstiden er cirka 14 dage. Behandlingstiden kan variere i henhold til den betalingsmetode, du valgte, da du købte varen.