Fri fragt over 800 DKK og 30 dages gratis returnering
Skandinavisk design & kvalitet
Bedømmelse på 4,6 og 740.000+ anmeldelser

Returnering, ombytning & produktreklamationer

Har du brug for hjæp til, hvordan du foretager en returnering, ombytning eller en produktreklamation? Så hjælper vi dig 😇

Returnering, ombytning & produktreklamationer

Har du brug for hjæp til, hvordan du foretager en returnering, ombytning eller en produktreklamation? Så hjælper vi dig 😇

Returnering, ombytning & produktreklamationer

Har du brug for hjæp til, hvordan du foretager en returnering, ombytning eller en produktreklamation? Så hjælper vi dig 😇

En hjælpende hånd, hvis produktet ikke er det rette for dig

Det der sker, efter du har modtaget din bestilling, er lige så vigtigt for os, som inden, den er gennemført. Se her for oplysninger om, hvordan du returnerer, ombytter eller foretager en reklamation over en vare. Vi tilbyder naturligvis altid gratis fragt over 800 DKK og 30 dages gratis returnering i forbindelse med dit køb.

1. Registrer din returnering

Registrer din returnering eller størrelsesombytning i vores digitale retursystem.

Registrer her
 

2. Pak varerne

Læg det produkt, du ønsker at returnere, i en pose, og sørg for, at posen er forsvarligt forseglet. Når du har registreret din returnering online, modtager du en QR-kode via e-mail.

3. Aflevering af returvarerne

Vis QR-koden til PostNord-medarbejderen i pakkeshoppen. Medarbejderen hjælper dig med at udskrive returetiketten til din pakke. Eller scan QR-koden ved et pakkeskab. Sørg for at gemme en kvittering eller bekræftelse på afleveringen.

Behandlingstiden er cirka 14 dage. Behandlingstiden kan variere i henhold til den betalingsmetode, du valgte, da du købte varen.

Har du andre spørgsmål angående returnering, ombytning og produktreklamation?

Mere at dykke ned i

Luk denne modal