
Returnering, ombytning & produktreklamationer
Har du brug for hjæp til, hvordan du foretager en returnering, ombytning eller en produktreklamation? Så hjælper vi dig 😇
En hjælpende hånd, hvis produktet ikke er det rette for dig
Det der sker, efter du har modtaget din bestilling, er lige så vigtigt for os, som inden, den er gennemført. Se her for oplysninger om, hvordan du returnerer, ombytter eller foretager en reklamation over en vare. Vi tilbyder naturligvis altid gratis fragt over 800 DKK og 30 dages gratis returnering i forbindelse med dit køb.

1. Registrer din returnering
Registrer din returnering eller ombytning i vores digitale returkasse.
Fortæl, hvilken eller hvilke varer, du ønsker at returnere, og års-agen til returneringen. Hvis du ønsker at ombytte størrelse, skal du også fortælle det.

2. Pak varerne ind
Pak de varer ind, som du ønsker at returnere eller ombytte. Klistr den forudbetalte returmærkat oven på den gamle forsendel - se smærkat.

3. Indlever pakken hos en posttjeneste
Indlever pakken hos det forsendelsesfirma, der står på returmærkaten. Gem kvitteringen, indtil du modtager en bekræftelse på returneringen via e-mail.

Behandlingstiden er cirka 14 dage. Behandlingstiden kan variere i henhold til den betalingsmetode, du valgte, da du købte varen.