
Returnering, ombytning & produktreklamationer
Har du brug for hjæp til, hvordan du foretager en returnering, ombytning eller en produktreklamation? Så hjælper vi dig 😇
En hjælpende hånd, hvis produktet ikke er det rette for dig
Det der sker, efter du har modtaget din bestilling, er lige så vigtigt for os, som inden, den er gennemført. Se her for oplysninger om, hvordan du returnerer, ombytter eller foretager en reklamation over en vare. Vi tilbyder naturligvis altid gratis fragt over 800 DKK og 30 dages gratis returnering i forbindelse med dit køb.

1. Registrer din returnering
Registrer din returnering eller størrelsesombytning i vores digitale retursystem.

2. Pak varerne
Læg det produkt, du ønsker at returnere, i en pose, og sørg for, at posen er forsvarligt forseglet. Når du har registreret din returnering online, modtager du en QR-kode via e-mail.

3. Aflevering af returvarerne
Vis QR-koden til PostNord-medarbejderen i pakkeshoppen. Medarbejderen hjælper dig med at udskrive returetiketten til din pakke. Eller scan QR-koden ved et pakkeskab. Sørg for at gemme en kvittering eller bekræftelse på afleveringen.

Behandlingstiden er cirka 14 dage. Behandlingstiden kan variere i henhold til den betalingsmetode, du valgte, da du købte varen.








