Fri fragt over 800 DKK og 30 dages gratis returnering
Skandinavisk design & kvalitet
Bedømmelse på 4,6 og 730.000+ anmeldelser

Om os

Naturen er vores legeplads

Før i tiden stod friluftsbranchen over for visse problemer. Priserne var alt for høje, pasformen i bedste fald middelmådig og farverne halvtreds nuancer af skovgrøn. Så kom Niclas og Pernilla Nyrensten på banen. De er et friluftspar fra Borås i Sverige, som besluttede at gøre noget ved tingenes tilstand. De lancerede RevolutionRace i 2014 med en mission om at skabe sjovt udendørstøj af høj kvalitet til uovertrufne priser. Ingen vandrer skulle nogensinde frygte at få blåbærpletter på sine dyre udendørsbukser igen.

I starten lavede Niclas og Pernilla alt selv. De fotograferede og var selv modeller for produkterne hjemme i deres stue, brugte en garage som lager og logistikcenter og håndterede alt fra produktudvikling til kundeservice. Deres første marketingvideo? Den blev optaget med en mobiltelefon, uden manuskript og ingen lyssætning. Alle sagde, at det ville floppe, men i stedet gik internettet amok. Kapløbet om at revolutionere friluftbranchen var i gang.

Vi spoler hurtigt frem til i dag, hvor RevolutionRace er vokset til en global virksomhed med salg i over 40 lande i skrivende stund. Vi har 18 unikke webshops, 130 passionerede medarbejdere og et fantastisk hold af ambassadører, som altid er klar til at bakke os op. Med mere end 650.000 anmeldelser på vores webshop kommer vi hver dag tættere på vores mål om at bliver den mest anbefalede outdoorvirksomhed.

Vores historie

Før i tiden stod friluftsbranchen over for visse problemer. Priserne var alt for høje, pasformen i bedste fald middelmådig og farverne halvtreds nuancer af skovgrøn. Så kom Niclas og Pernilla Nyrensten på banen. De er et friluftspar fra Borås i Sverige, som besluttede at gøre noget ved tingenes tilstand. De lancerede RevolutionRace i 2014 med en mission om at skabe sjovt udendørstøj af høj kvalitet til uovertrufne priser. Ingen vandrer skulle nogensinde frygte at få blåbærpletter på sine dyre udendørsbukser igen.

I starten lavede Niclas og Pernilla alt selv. De fotograferede og var selv modeller for produkterne hjemme i deres stue, brugte en garage som lager og logistikcenter og håndterede alt fra produktudvikling til kundeservice. Deres første marketingvideo? Den blev optaget med en mobiltelefon, uden manuskript og ingen lyssætning. Alle sagde, at det ville floppe, men i stedet gik internettet amok. Kapløbet om at revolutionere friluftbranchen var i gang.

Vi spoler hurtigt frem til i dag, hvor RevolutionRace er vokset til en global virksomhed med salg i over 40 lande i skrivende stund. Vi har 18 unikke webshops, 130 passionerede medarbejdere og et fantastisk hold af ambassadører, som altid er klar til at bakke os op. Med mere end 650.000 anmeldelser på vores webshop kommer vi hver dag tættere på vores mål om at bliver den mest anbefalede outdoorvirksomhed.

2021
Året, RevolutionRace blev noteret på børsen i Stockholm.

Vores fællesskab er hele vores liv

Hos RevolutionRace måler vi ikke kun vores succes ud fra tallene på bundlinjen men også på, hvor meget vores fællesskab involverer sig. Lige fra starten har jeres feedback, anmeldelser og omtaler på de sociale medier været med til at forme både vores produkter og dem, vi er som virksomhed. I er vores mest ærlige kritikere og vores utrættelige heppekor, der altid er helhjertet engageret i at sætte vores tøj på prøve.

Synes du, at en af vores jakker trænger til en opgradering, eller længes du efter at se dine yndlingsbukser i en anden farve? Så giv os besked! Vi lytter altid aktivt, når det kommer til at engagere vores fællesskab, og vi læser alle jeres produktanmeldelser og indlæg på de sociale medier om os. Hvis du blot vil dele nogle billeder og videoklip fra dit seneste fantastiske udendørseventyr, er det også helt i orden med os. Så bliv ved med at tagge, poste og fortælle os, hvad du har gang i – vi er sammen om opgaven.

Vores forretningsmodel

Vores forretningsmodel er egentlig ret simpel. Vi sælger kun vores friluftstøj online, direkte til vores kunder. Ved at springe agenter og forhandlere over i ligningen kan vi hurtigere få nye produkter på markedet. Mens andre mærker typisk har brug for et år til at udvikle nye produkter, tager det os kun seks måneder. En hurtigere og enklere proces uden mellemled betyder, at vi kan tilbyde tøj af høj kvalitet til en fornuftig pris.

At skære mellemledene væk og holde os til det realistiske

Vi har en mission om at gøre naturen tilgængelig for alle og at levere udendørstøj af høj kvalitet, der ikke sprænger budgettet. Det gør vi ved kun at sælge vores produkter online og gøre så meget vi selv kan i vores hovedkvarter i Borås i Sverige. Når vi skærer mellemledene fra, sparer vi på omkostningerne uden at gå på kompromis med kvaliteten og har fuld kontrol over vores produktsortiment, markedsføring og priser.

Apropos at gøre tingene selv ... Du har muligvis set nogle af os på billeder på vores hjemmeside og på de sociale medier, fordi vi mener, at intet er mere jordnært end selv at være modeller i vores eget udstyr. Vi tror på, at vores medarbejdere er vores mest værdifulde aktiv, og vores fantastiske holdånd er nøglen til vores succes. Vi arbejder vildt hårdt, men vi morer os vildt meget. Vi er altid på udkig efter folk, der er lige så begejstrede for udendørslivet som os. Vil du være med?

Vi baner vejen for en ansvarlig tur

Naturen er vores legeplads, men det er også vores opgave at passe på planeten og de mennesker, der laver vores produkter. Med vores bæredygtighedsindsats, A Responsible Race, har vi sat nogle ambitiøse mål for at reducere CO2-udledningen, spare vand og bruge flere genanvendte og bæredygtige materialer. Vi holder også nøje øje med vores globale forsyningskæder for at sikre, at alle, der er involveret i at producere vores tøj, får en fair aftale.

Som du måske allerede har bemærket, er hurtige modeskift ikke noget for os. I stedet handler det om at designe tidløst, holdbart tøj, som man gerne vil have på igen og igen. Det er derfor, vores kollektioner næsten ikke ændrer sig fra sæson til sæson, og årsagen til, at nogle af vores allerførste designs stadig er de største favoritter blandt vores fans. Vi forsøger at holde overproduktion og spild nede på et minimum, og vi stræber altid efter at finde et hjem til hver enkelt beklædningsgenstand, vi laver.

"Vi er på en mission om at gøre naturen tilgængelig for alle, men samtidig skal vi beskytte vores legeplads for kommende generationer.
Det glæder os at kunne blive ved med at bevæge os mod en mere bæredygtig fremtid sammen med vores fællesskab."

– Stephanie Andersson, Sustainability Manager hos RevolutionRace

Vores tøj

Nordwand: Bukserne, der startede det hele

Vidste du, at vores allerførste bukser, Nordwand, stadig er blandt vores mest populære? Jo. Den er god nok! Med deres perfekte blanding af slidstærkt bomuldskanvas og behagelig stretch er disse multifunktionelle bukser blevet en legende blandt udendørsfans, der kan lide komfort og stil på vandreturen. Siden starten har vi solgt over en million Nordwand-bukser i 65 (!) forskellige farver, og produktserien er blevet udvidet til seks modeller. Baseret på feedback fra vores fællesskab har vi justeret pasformen og opgraderet nogle funktioner, men i bund og grund er disse pålidelige og populære bukser de samme nu, som de var dengang. Med 23.000 anmeldelser og en gennemsnitlig vurdering på 4,6 ud af 5, mener vi, at man med sikkerhed kan sige, at vores Nordwand-bukser holder i længden.

Udforsk

Nordwand-serien

Luk denne modal