Søg efter produkt

 

 

Vores forretningsmodel

 

 

 

 

Vi gør ikke brug af mellemled.

 

Vores forretningsmodel er ret enkel. Vi sælger kun vores friluftstøj online, direkte til vores kunder. Ved at fjerne agenter og forhandlere kan vi få nye produkter hurtigere ud på markedet. Mens andre mærker muligvis har brug for et år til at udvikle nye produkter, bruger vi kun 6 måneder. En kortere proces uden mellemled indebærer, at vi kan levere tøj af en høj kvalitet til en fornuftig pris.

Vår-affärsmodell.gif

 

Kontoret.png

 

Ansvar i alle faser

 

Vi har fuld kontrol over hele forsyningskæden, lige fra vores designs, som bliver til i vores svenske hovedkvarter, og de tekniske materialer, vi selv udvikler, til de håndplukkede fabrikker, der producerer tøjet i henhold til vores detaljerede specifikationer. Vi bruger ikke penge på smarte produktvideoer eller PR, men investerer dem der, hvor kunden får mest ud af dem – i produktet.

Mens mange friluftsmærker erstatter næsten hele deres produktlinje hvert år, har vi stort set den samme hele året rundt. Vi vil hellere forbedre de produkter, som kunderne allerede kender og elsker, end at erstatte dem med noget andet, bare fordi det er "in". 

Kundepåvirkning

 

Når nu vi taler om vores kunder – vidste du så, at vores dedikerede online community er involveret i vores produktudvikling? Deler du din ærlige feedback med os, og kommer du desuden med kommentarer på de sociale medier, kan du være med til at sætte dit eget præg på vores nye farver og opgraderinger.

Sammen gør vi vores produkter endnu bedre, så du kan komme ud og have det sjovt.

Kundpåverkan.png

×