Søg efter produkt

Hvordan reklamerer jeg en vare?

icon-upload-photo-hollow.svg

1. Tag et billede af den del af produktet, der ifølge dig er defekt, og send det til vores kundeservice sammen med en beskrivelse af fejlen.

icon_return_1.svg

2. Hvis dit krav godkendes, skal du udfylde den returformular, der fulgte med din ordre. Sørg for at vælge den rigtige returkode for defekte produkter. Hvis du ikke længere har returformularen, skal du kontakte vores kundeservice.

icon_return_2.svg

3. Læg produktet, du ønsker at returnere, i en pose sammen med formularen, og fastgør din forudbetalte returlabel på pakken. Hvis du bruger den pose, som produkterne blev leveret i, skal du placere den nye returlabel over den originale label.

icon_return_4.svg

4. Aflevér pakken til fragtfirmaet, der er angivet på din returlabel, og sørg for at gemme kvitteringen, så du kan spore din forsendelse. Når vi har modtaget din returforsendelse, behandler vi den og tilbagebetaler beløbet.

Vi godkender kun reklamationer, der er relateret til produktionsfejl, for eksempel manglende syninger, ødelagte lynlåse eller lommer, der er syet forkert på. Vi godkender ikke reklamationer ved falmende tryk, fnug, slitage osv. Desværre er vi nødsaget til at opkræve et gebyr på 150 kr for de reklamationer, der ikke bliver godkendt. Beløbet dækker vores tab. Du skal bruge vores forudbetalte returlabel for at få gratis forsendelse. Hvis du har mistet din returformular eller label, skal du kontakte vores kundeservice. Læs mere om reklamation af defekte produkter i vores generelle vilkår og betingelser.

×