Søg efter produkt

Retur, bytte & reklamationer

Vil du gerne undgå at skulle returnere og bytte dine produkter, bør du følge vores størrelsesguide ganske nøje. Læs også gerne kundeanmeldelserne, idet de indeholder gode råd. Når det er sagt, forstår vi, at ikke alle produkter er det perfekte match. Derfor har vi gjort det gratis og super simpelt for dig at returnere de produkter, du har bestilt. Følg nedenstående trin, hvis du ikke er 100% tilfreds med dit tøj, og spørg os endelig, hvis du stadig har spørgsmål til processen. Du har op til 90 dage til at returnere eller bytte dit udstyr. Fristen løber fra den dag, du modtog din vare.

Gratis fragt og retur

Returneringar

icon_return_1.svg

1. Udfyld returformularen, der fulgte med din ordre. Glem ikke at udfylde årsagen til, at du vil returnere produktet. Det sker ved hjælp af en af koderne på formularen.

icon_return_2.svg

2. Læg det produkt, du vil returnere, i en pose sammen med formularen, og fastgør den forudbetalte returlabel på pakken. Hvis du bruger den pose, som produkterne blev leveret i, skal du placere den nye returlabel over den originale label.

icon_return_4.svg

3. Aflevér pakken til fragtfirmaet, der er angivet på din returlabel, og sørg for at gemme kvitteringen, så du kan spore din forsendelse. Det er muligvis ikke det samme fragtfirma, der leverede dit produkt i første omgang.

icon-help-faq.svg

4. Hvis du har valgt at betale via faktura, skal du kontakte Klarna for at sætte din betaling på pause. Hvis du har valgt en anden betalingsmetode, gennemføres din tilbagebetaling automatisk, når din returnering er godkendt. Det sker normalt inden for 5 arbejdsdage.

 

Vi godkender kun returforsendelser med tøj, der returneres i oprindelig stand. Hvis du har brugt, vasket eller fjernet mærker fra tøjet, kan vi ikke videresælge det til en anden friluftseventyrer og kan derfor ej heller godkende din returforsendelse. Vi er derfor desværre nødsaget til at opkræve et gebyr på 150 kr for en ikke-godkendt returnering. Dette beløb dækker vores tab. Du skal benytte vores forudbetalte returlabel for at få gratis forsendelse. Hvis du har mistet din returformular eller label, bedes du kontakte vores kundeservice.

Bytte

icon_return_1.svg

1. Udfyld returformularen, der fulgte med din ordre. Sørg for at vælge den rigtige returkode vedr. ombytning, og notér farven og størrelsen på det produkt, du ønsker at bytte til.

icon_return_2.svg

2. Læg produktet, du ønsker at bytte, i en pose sammen med formularen, og fastgør din forudbetalte returlabel på pakken. Hvis du bruger den pose, som produkterne blev leveret i, skal du placere den nye returlabel over den originale label.

icon_return_4.svg

3. Aflevér pakken til fragtfirmaet, der er angivet på returlabelen, og sørg for at gemme kvitteringen, så du kan spore din forsendelse. Det er muligvis ikke det samme fragtfirma, der leverede dit produkt i første omgang.

icon-help-returns.svg

4. Når vi har modtaget din returforsendelse, tjekker vi, om vi har produktet, du ønsker at bytte med, på lager. Hvis dette er tilfældet, sender vi det normalt dagen efter, at vi har modtaget din returforsendelse. Hvis produktet imidlertid ikke er på lager, behandler vi din forsendelse som en returnering, og købssummen tilbagebetales.

 

Husk, at den hurtigste og nemmeste måde at bytte et produkt på er at returnere det og placere en ny ordre. Hvis du hellere vil bytte varen, skal du være opmærksom på, at du ikke kan bytte til en anden model, men udelukkende til en anden størrelse eller farve på det produkt, du oprindeligt bestilte. Hvis du har købt produktet på tilbud, kan du muligvis ikke bytte det til en anden farve. Den første gang, du ombytter produktet, er det gratis, hvorefter vi opkræver et gebyr på 45 kr som klimakompensation. Vi godkender kun en ombytning, hvis tøjet returneres i oprindelig stand. Hvis du har brugt, vasket eller fjernet mærker fra tøjet, kan vi ikke videresælge det til en anden friluftseventyrer og kan derfor ej heller godkende ombytningen. Vi er derfor desværre nødsaget til at opkræve et gebyr på 150 kr for en ikke-godkendt ombytning. Dette beløb dækker vores tab. Du skal benytte vores forudbetalte returlabel for at få gratis fragt. Hvis du har mistet din returformular eller -label, bedes du kontakte vores kundeservice.


 

Reklamation af defekte produkter

icon-upload-photo-hollow.svg

1. Tag et billede af den del af produktet, der ifølge dig er defekt, og send det til vores kundeservice sammen med en beskrivelse af fejlen.

icon_return_1.svg

2. Hvis dit krav godkendes, skal du udfylde den returformular, der fulgte med din ordre. Sørg for at vælge den rigtige returkode for defekte produkter. Hvis du ikke længere har returformularen, skal du kontakte vores kundeservice.

icon_return_2.svg

3. Læg produktet, du ønsker at returnere, i en pose sammen med formularen, og fastgør din forudbetalte returlabel på pakken. Hvis du bruger den pose, som produkterne blev leveret i, skal du placere den nye returlabel over den originale label.

icon_return_4.svg

4. Aflevér pakken til fragtfirmaet, der er angivet på din returlabel, og sørg for at gemme kvitteringen, så du kan spore din forsendelse. Når vi har modtaget din returforsendelse, behandler vi den og tilbagebetaler beløbet.

 

Vi godkender kun reklamationer, der er relateret til produktionsfejl, for eksempel manglende syninger, ødelagte lynlåse eller lommer, der er syet forkert på. Vi godkender ikke reklamationer ved falmende tryk, fnug, slitage osv. Desværre er vi nødsaget til at opkræve et gebyr på 150 kr for de reklamationer, der ikke bliver godkendt. Beløbet dækker vores tab. Du skal bruge vores forudbetalte returlabel for at få gratis forsendelse. Hvis du har mistet din returformular eller label, skal du kontakte vores kundeservice. Læs mere om reklamation af defekte produkter i vores generelle vilkår og betingelser.

×