Søg efter produkt
Køb

 Ofte stillede spørgsmål 

Support    Retur & Bytte    Levering    Betaling    Tøjpleje    Størrelsesguide    FAQ    Jakkeguide    Bukseguide    Kontakt os

Hvorfor er så mange af jeres produkter udsolgt lige nu?
Covid-19-pandemien har ramt mange underleverandører, og vi har i øjeblikket nogle produktions- og leveringsforsinkelser. Men du kan være rolig - vi genopfylder vores lager så snart vi kan! Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og du vil straks vide, hvornår et produkt er tilbage på lager.

Hvilke tiltag har RevolutionRace taget som reaktion på Covid-19 pandemi?
Du kan være sikker på, at vi følger Verdenssundhedsorganisationens og lokale myndigheders retningslinjer for at holde vores ansatte, kunder og partnere i sikkerhed. Vores logistikpartner har implementeret nye og hyppigere rengøringsrutiner med ekstra forholdsregler til at desinficere områder. Ingen chauffører er tilladt inde i bygninger: i stedet forlades leveringer udenfor og underskrives digitalt. I lande, hvor digital signering ikke er en mulighed, bærer chauffører beskyttelsestøj, når de leverer varerne.

Vil min pakke ankomme til tiden, trods af pandemien?
Spredningen af corona-virussen forårsager forstyrrelser i globale forsyningskæder, men vi er i stand til at levere pakker til kunder på alle vores markeder. I nogle tilfælde kan levering tage 1-2 dage længere end normalt.

Hvordan sendes min pakke?
Større pakker sendes med track & trace. I leveringsbekræftelsen finder du en sporingslink, hvor du kan følge din pakke. Små pakker kan ikke spores og sendes direkte hjem til din postkasse. Hvis pakken er for stor, vil du få en avi med oplysninger om, hvor du kan hente pakken?

Hvor lang er leveringstiden?
Leveringstiden er normalt 3-6 hverdage. Under kampagner kan leveringstiden blive forsinket på grund af høj arbejdsbelastning. Vi arbejder så hurtig som muligt for at sende din pakke afsted.

Jeg har lige lagt en ordre, hvordan ved jeg, at den er afsluttet?
Efter en vellykket ordre modtager du altid en ordrebekræftelse til din e-mail. Venligst tjek spam også, så den ikke er havnet der.

Hvornår sendes min faktura?
Fakturaen sendes via e-mail, når din ordre sendes fra vores lager. I tilfælde af forsinkelser, bytte eller returneringer kan du pause din faktura gratis via Klarna app eller på telefonnummer: 69 91 88 81

Jeg har modtaget en leveringsbekræftelse, men det ser ud til, at min pakke ikke er sendt. Er pakken på vej?
Det kan tage op til 48 timer, før sporingslinket opdateres.

Kan jeg bytte eller returnere en vare?
Ja, du har 90 dage returret, fri returforsendelse og et (1) gratis bytte. Husk, at du kan kun ændre størrelse men ikke bytte til en anden model.

Hvordan kan jeg kræve pengene tilbage for defekte varer?
Det hjælper, hvis du kan tage et billede af tøjet og fortæller os, hvad der er sket. Så kan vi hurtigt behandle din reklamation. Kontakt venligst vores kundeservice på support@rvrc.dk.

Hvilke betalingsmetoder tilbyder I?
Du kan finde vores betalingsmetoder her.

Hvor indtaster jeg min rabatkode?
I det første trin i kassen.

Har i nogle butikker eller forhandlere i Danmark?
Nej, vi sælger kun online i vores online butik.

Hvilken størrelse skal jeg vælge?
Tjek vores størrelsesanbefalinger og kundevurderinger på produktsiderne. Selvfølgelig kan du kontakte kundeservice, vi hjælper dig.

Vælg din størrelse
×